بیست وپنجمین دوره مسابقات قرآن‌کریم ویژه کارکنان شستا، هلدینگ ها و شرکت های تابعه و خانواده‌های آنان در ‌راستای گسترش و ترویج اندیشه‌های قرآنی و فرهنگ دینی در سراسر کشور در 3 مرحله مقدماتی، درون‌دستگاهی و بین‌دستگاهی(نهایی) برگزار می‌شود.

به‌گزارش شستارسانه، کلیه کارکنان و همکاران و همسر و فرزندان می‌توانند در بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ثبت‌نام و شرکت کنند.

براساس این گزارش، شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در سه رده سنی تقسیم بندی شده اند که شامل  گروه سنی آلاء (نعمت): 6 سال تمام الی 11 سال تمام (متولدین 01‏/07‏/1391 تا 01‏/07‏/1396)،  گروه سنی ولاء (محبت): 12 سال الی 16 سال تمام (متولدین 01‏/07‏/1386 تا 31‏/06‏/1391) وگروه سنی اعلی (بلندمرتبه): شانزده سال به بالا (متولدین 31‏/06‏/1386 به قبل) است.

مسابقات قرآنی در‌ سه‌ مرحله مقدماتی، درون‌دستگاهی و بین‌دستگاهی و در 5 رشته اصلی حفظ، قرائت، مفاهیم، اذان و نهج‎‌البلاغه برگزار می‌شود. رشته‌های مفاهیم، اذان، نهجالبلاغه و حفظ سوره‌های یس، نور، ملک، نبأ و حفظ ده سوره آخر قرآن صرفاً در مرحله مقدماتی برگزار شده و رشته‌های حفظ تک جزء و حفظ 5 جزء در مرحله مقدماتی و درون دستگاهی و رشته های حفظ کل قرآن‌کریم، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، قرائت تحقیق، ترتیل و تقلیدی در هر سه مرحله مقدماتی، درون دستگاهی و بین دستگاهی(نهایی) برگزار می‌شود.

بر اساس دستورالعمل صادر شده از سوی معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی، مرحله مقدماتی بیست‌وپنجمین دوره از مسابقات قرآن کریم این سازمان میان همکاران و خانواده های دستگاه و در سطح شرکت‌های تابعه برگزار می‌شود. مرحله درون‌دستگاهی با حضور منتخبین مرحله مقدماتی (نفرات اول) دستگاه و در استان اعلامی برگزار خواهد شد. مرحله بین‌دستگاهی یا نهایی این مسابقات نیز با حضور منتخبان هر دستگاه (نفرات اول و دوم) از جمله سازمان تأمین‌اجتماعی، بانک رفاه کارگران، شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی (شستا) و سایر شرکت‌‌‌‌‌‌ها و مؤسسات تابعه سازمان در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در این دوره از مسابقات قرآن کریم، از طریق روابط عمومی شرکت ها یا از طریق آدرس https://Tamin.Porsline.ir/s/QURAN به‌صورت الکترونیکی صورت خواهد گرفت. مهلت ثبت‌نام تا تاریخ ۲۴ آبان ماه می باشد.

جهت توضیحات بیشتر با مدیریت فرهنگی و مسیولیت اجتماعی شستا تماس حاصل نماید.